Kader filminin son repliği.....

sende anla artık başka yolu yok bunun yazıkmış kılmış tüymüş hepsi hesap edildi bunların
her şeye hazırım diyorum ben sana
de'ki iyilik ediyorsun
 de'ki sevap işliyorsun
herkesin inandığı bir şey vardır bu amına koduğum hayatında benimkiside sensin napım.... 
...gecen gece çocuk hastalandı
ilacı bitmiş almak için dışarı çıktım
sağa sola saldırıp nöbetçi eczane arıyoruz  






birden durup dururken içim cız etti baktım yine aynı karın ağrısı öyle özlemişimki seni
dönerken bi meyhane gördüm bi tek içeriye girdiğimi hatırlıyorum bide rakıya yumulduğumu
arkasından en az 4 cigaralık sonra gözümü bi açtım karşıdan karlı dağlar geçiyor bi daha açtım başımda bir çocuk
kalk abi diyor karsa geldik 
otobüsten indim yürümeye başladım dedim allahım nerdeyim ben burası neresi sonra
güç bela burayı buldum
 kapının önünde durup düşündüm dedim bekir
bu kapı ahiret kapısı burası sırat köprüsü bu seferde geçersen bir daha geri dönemezsin 
iyi düşün dedim düşündüm düşündüm ama olmadı dönemedim 
sonra bak oğlum dedim kendi kendime yolu yok çekeceksin isyan etmenin faydası yok kaderin böyle 
yol belli ey basını usul usul yürü şimdi .....






Sylvia Brown Kehanetler 2005 2100